...

בעיות קשב וריכוז

הפרעת קשב וריכוז מוכרת כ ADHD. היא הפרעה התפתחותית שתסמיני הליבה שלה, קשיי קשב וקשיי ריכוז. הפרעת קשב היא תופעה שכיחה בקרב 7%-10%. ניתן למצוא אותה  בכל שכבות הגיל ויכולה לבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים והיא יכולה להפריע בלמידה ובעבודה. מקור להפרעות הקשב הפרעת קשב היא הפרעה נוירו – ביולוגית. המוליך העיקרי המעורב בהפרעת הקשב הוא הורמון הדופמין. לדופמין יש תפקיד המשפיע על רמת התנודתיות והקיבולת של מערכת הנוירו – קוגנטיבית, תפקוד הזיכרון בעבודה  ובתפקודים ניהוליים קשב וריכוז התסמין העיקרי בהפרעת קשב היא ליקוי או הנמכה ביכולת הקשב והריכוז, כך שאנשים עם הפרעת קשב מתלוננים על קושי להתרכז בפעילות מסוימת לאורך זמן. הפרעת קשב מקושרת לנדידת מחשבות ספונטנית ואינטנסיבית. אנשים המתאפיינים בחוסר קשב נוטים לחולמנות. בחיי היום יום חוסר הארגון יכול לבוא לידי ביטוי בנטייה  לאי סדר ובלגן במשק הבית ובסביבת העבודה. הפגיעה בתפקוד הקשב יכולה להשפיע על הזיכרון  לטווח קצר. גם קשיי ההתארגנות שיוצרת הפגיעה בקשב עשויים להוביל לפגיעה ביכולת הארגון של המודע בזיכרון ובעקבות זאת לפגיעה ביכולת השליפה. רפואה סינית על פי הרפואה הסינית בעיה בחוסר איזון של דופמין במח הינו רק הסימפטום. אך מדוע זה קורה? אך הרפואה הסינית מתייחסת לבעיה , וכיצד מטפלת בבעיה זו?. בעיית קשב וריכוז ברפואה הסינית משויכת למצב של "חוסר דם בלב וחוסר צי' בטחול". הלב ברפואה הסינית הוא משכנה של הנשמה ( SHEN ), והדם תפקידו לאזן ולעגן את הנשמה בתוך הגוף הפיזי. תפקיד הנשמה באדם לפתח את האנדיבדואל, המחשבות והרגשות. לכן חוסר דם בלב יגרום לבעיות של קשב וריכוז, חרדות, דופק מהיר, חולשה ועייפות.

טיפול

הפורמולה GUI PI TANG MOD  "הפורמולה לעזרת החיים " , " הפורמולה לסטודנטים " מורכבת מקומבינציה של צמחים סיניים שמטרתם לחזק את "דם הלב ואת צי' של הטחול".

הסימפטומים העיקריים
בעיות של קשב וריכוז
שכחה לטווח קצר
קושי להירדם עם מחשבות טורדניות
עייפות
חולשה
חוסר תאבון
מחקרים שנעשו בסין הראו שיפור משמעותי בבעיות של קשב וריכוז בילדים.
הילדים שצרכו את הפורמולה, כבר לאחר שלשה שבועות מרבית מהנבדקים הראו שיפור בבעיית הקשב והריכוז ובזיכרון לטווח קצר. כמו כן רמת ההמוגלובין עלתה ושיפור ניכר בשינה.
לפורמולה הקלאסית הוספו מס' צמחים על מנת לחזק את אפקט ההרגעה והזיכרון.

Scroll to Top
דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.